Pages

Thursday, August 28, 2014

ORIGINAL Rejected Perfume Murah

Assalamualaikum and hi bloggers semua.

Wah lama betol tak menaip entry. Dua tahun kot! Err takda idea sebenanya. So aku pun tak tulis pape. Straight to the point, now I am selling ORIGINAL rejected perfume direct from France. Why reject?


Sebab hal macam tu la jadi reject. Jangan risau, tetap original. Perfume yang aku jual ni harga dalam RM110-RM130. Aku taw mesti buat muka terkejut sebab kat pasaran original perfume harga dalam RM200 dan ke atas. Kan kan kan? Orang macam aku memang tak mampu laa. Yela keta kancil je. Dah tu plak keta adik plak tu. Nak buat belanja makan lagi. Hahahaha k. 

Reason murah sangat perfume ni sebab direct shipping dari France, maknanya boss aku deal terus dengan supplier, bukan agent atas agent. Pehe dok?

Semua perfume ni pre-order. Bank in duit dulu, tunjuk resit, baru confirm order. Below are the list of perfume la. Untuk lelaki dan perempuan. 

Untuk si wanita

Untuk si jejaka

Kalau nak beli jugak tapi tak pasti bau ape nak dibeli, perfume mana, nanti aku cuba tolong k. For enquiries and pre-order, boleh cuba sini:-

Whatsapp/sms 0128849484
Instagram : instagram.com/parfumparadis
Facebok: www.facebook.com/nurashikin.azmadee

#infrasyaperfumehouse #mfteam #sayajual #sayajualmurah #originalrejectedperfume #original #perfume

Nyte all. xoxo

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...