Pages

Thursday, July 14, 2011

Contest Shawl dan Aku !!

Hye hye hye. 

Kali ni aku nak join satu kontess yang melibatkan shawl pulak. Adooyyaiii. Aku ni dah la jarang pakai shawl. Gamba pun ada 2-3 je yang pakai shawl. Hehe. Tapi aku nak join jugak. Tak kire tak kire. *sambil hentak-hentak kaki. 

Jap-jap nak tunjuk gamba aku pakai shawl. Takde la comel sangat. Memandangkan ni je gamba pakai shawl yang aku ade, aku letak la. jeng jeng


Sesuai tak rasanya letak gamba tu? Hehe :D Ok jangan banyak bunyik. Kontess ni dianjurkan oleh Cik Yanie Yuhuu. Mau join? Klik banner di bawah laju2.

Cik Yanie Yuhuu

Ok done. Takde idea nak type entry baik join kontess kan? Jom pakat join reramai! ;)


15 comments:

Dea said...

good luck, kin!!..:)..mk join jwk bleh??.. hehe

Shiqeen said...

makseh2! hehe. join laa. kitak mesti byk gik kleksi gamba bershawl :D

syrupmasin said...

good luck :)

Shiqeen said...

tQ syrupmasin :)

Noor Khairunnisa said...

ol da bez kin... :)

Shiqeen said...

makseh no. hehe. join la sekali no :D

♥ nana i am ♥ said...

good luck and all the bset shikin :)

Shiqeen said...

thanks nana :D

haney said...

gudluck :)

Noor Khairunnisa said...

kin... amek pemalu... :P heee

Iqah QaQa said...

cantek punyaa..

yanie.yuhuu said...

i've read... tq 4 joining,.. all de best n gudLuck!! =)

Shiqeen said...

Ok thanks! :)

sharifahzakiah said...

gudluck dear :) sy pun join contest ni ^^

Cik Rose Cute said...

follow sini...

http://hairuliza-anakku.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...