Pages

Monday, July 18, 2011

Bersatu jugak Sergio dan Marimar


Tengok gamba atas tu. Wah wah wah. Gojess sungguh pasangan pengantin ni. Ni kawan aku yang kawen ni. Baru je kawen tadi. Hahaha. Berangan je -.-

Telenovela Marimar antara program yang paling meletopppss kat TV3. Memang hangat tah hengat laaa. TV3 pun baru menyiarkan final episod Marimar yang dah abis pukul 4 tadi. Bes nye episod last. Tak berganjak bontot aku kat depan tv tu. Hahaha.

Mase last episod ni berpeluang tengok Marimar yang lemah lembut smack Angelica yang jahat. Watak kakak tiri memang selalu jahat kan? Hahaha. Ape2 je kaitan ngan tiri la, abg tiri, bapak tiri, mak tiri, nenek tiri, makcik tiri.


Banyak-banyak episod, aku paling tak ley lupa saat Marimar dying aritu. Ade la part touching2 kan, Sergio pelok Marimar masa kat hospital. Tengah nak meleleh air mata aku tengok rh Marimar pergi, tetibe la roh dye balik semula. Sambil berlari-lari lak tu. Hahaha. Aku tak jadi nanges. Aku gelak sampai senak perut. 

Apa-apa pun cite ni memang bes. Two thumbs up. Pelakon nsem2. Marimar dan Angelica memang gojesss dan cantik walaupun Angelica ade satu mata dan ada parut kat muka. 

Adrian pun kacakkk :P

Tu je kot. Bye  :D

image source : google

14 comments:

Faraa Eiman's said...

habes jugak akhirnya ~
padan muka angelika tuhh , haha

Shiqeen said...

Hehe. Padan muka buaya makan dye

ANISA said...

alarh dh abis ke???
dlu selalu gk tgk
sbb busy dgn fakulti xdpt sgt ikut
konfirm la bersatu...
onak duri je banyak...
sweet gile diaorg berdua
double like for them...

Shiqeen said...

hehe. dah abis da nisa. ala, nanti la nisa download. mesti ade nye. hehe

merahitujambu said...

tak tengok pon cite tu...

Shiqeen said...

merahitujambu: alaa. xtgk ke? rugi taw. hehe. sweet sgt diorg tu :)

cik najihah said...

sedih kan part tu..
adoi ase nk join same nangis huhu

Shiqeen said...

cik Najihah : huhu. memang sdeyh sangat. :( Tapi last2 hepi jugak. :D

aiman fanboy k-pop said...

hah?sebelom masuk matrik,aiman follow jugak citew romantik nih..hahahahaha.....romantik argghh citew nih.,...cam citew korea plak.....bagus lew kalo hero n heroin bersatu.....sekurang2nya penyudahnya tak lah dalam keadaan tragik....

Shiqeen said...

aiman : hehe.mesti bersatu nye. mcm mane pun hero heroin mesti bersatu walau kompleks mcm mane pun jln cite. :D

hana nabihah said...

heeee part tgn angelika tuh mak ai..ganas! heeee tadi kite tgk juga la cter ni :)

aiman fanboy k-pop said...

hehehehe...tak dew kew penerbit filem nak amik aiman jd hero film diorang?hehehehehe...konfem gempaq...lol?!

saya dewi said...

cita nieyh memang besh. sukaaa :D

Shiqeen said...

hana: euuww. tau xpe. huhu. ngeri. macam nak putus je tgn angelica mase tu.

aiman: haha. ade la tu kot nanti :P

dewi: suka sgt! hehe :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...