Pages

Friday, June 24, 2011

Bahasa kreatif

Hye friends and bloggers :)

I ari ni tak dew idea la nak tulis apew kat blog I.. U ade idea tak? Kongsi la kat I sikit.. Eeeuuuwww. Haha. 

Dapat bayang tak kalau aku cakap macam tu. Geli dok. Haha. Aku tak paham la nape ade orang suke bahase W tu. Sangat GAI ok. Haha. No offense. No hard feeling ok for that language users. Aku hanya bagi opinion aku je ye. *senyum :)




Eyh eyh jap. Korang taw tak bahase F? Kalau kat skolah aku dulu aku panggil bahase F la sebab banyak gune F. Contohnya perkataan MAKAN jadi MAFAKANFAN. Dulu masa mula-mula dengar bahasa tu, aku pun susah gak nak paham. Konsep tu tak sampai ke otak aku lagi. Rupe-rupenye tuka huruf kat pangkal setiap suku kata perkataan je. Senang je. Hehe. 

Safayafa safayangfang fofolofowerfer safayafa :D
*Walaupun tak banyak. Hehe.

Manusia memang kreatif kan? :)

Jap jap. Nak share satu gamba la. Gamba comel sangat. 

Chemoy :)

Itu kucing aku. Mengade kan dye peluk bantal peluk. Hehe. Ni gaya spontan dye taw. Bukan aku yang paksa dye buat. Sweet kan? ;)

Itu saje. Daa~ 


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...