Pages

Thursday, June 30, 2011

Happy birthday Sayang :)

Hye hye hye

Uhhh. Lame tol rasenye aku tak update belog aku nih. Padahal baru je sehari aku tak update. Hak hak. Takde idea la. Nak update macam mane.

Sayang? Oopps. Omaigod. Nurashikin da ade buah ati baru ke. Har har har. Mane de. memandai je kaww. Ari ni birthday adik angkat tak rasmi aku yang ke 19. Dye la sayang yang aku maksudkan tuh. uhhh. Sape yang bertuah sangat yang aku panggil sayang tu? Haaa. Ini dye.

Cik Fara
Itu dia Cik Fara kite. Hahaha. Name betul dye Dayang Fara 'Azura. Aku kenal dye masa kat skola dulu. Mase tu aku Form 3, dye baru masuk Form 1. Orang cakap muka kitorang same, so aku amek la dye jadi adik angkat ;) Aku pun tak taw same ke tak sebenanye. Hehe.

Dulu mase mula-mula jumpa, Fara ni kecik je. Skang lagi besa dari aku. Haha. Takpe, kecik itu comel kan? :P

Lap u Fara


Jap eyh. Sarawak mode kejap.

Fara fara fara. Haha. Mek sekda pa mokk berik ngan kitak eyh birthday kali tok. P mek nang sik penah berik nak. Hoho. Lom ada rezki nak merik. Pa yang mek dapat berik ngan kitak ialah doa kamek. Semoga kitak berjaya k jadi doctor ya. Mun dah berjya lak, bukak klinik dikpun, boleh la berik mek diskaun tok. Hakhak. Kidding ;) May Allah bless . Tok birthday cake kitak. Imagine jak la :P




Nyum nyum. Sedap nye kek coklat. BM mode balik. Haha. Nak kenal Fara lebih lagi check out dye punye blog.


K la. Tu je. Bye

 Nota kecik : Fara, mek ambik gamba ya dari FB kitak :P

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...