Pages

Tuesday, June 28, 2011

Aku rase nak menaip jek.

Hye hye hye. 

Aku ni tengah berada di ambang kebosanan ni sebenanye. Ye la sekarang kan IPT banyak yang cuti. Unimas lak cuti 4 bulan. Nak keje lak tak ley. Mane tak macam cacing kepanasan aku kat umah ni. Hohoho.

So kalau nak mengisi mase lapang kat umah ni, aku lebih suka melakukan perkara yang boleh mengelakkan aku daripada tido. Hakhak. Aku tak nak jadi pemalas, asyik tido je. Tido petang tak elok taw. Kalau suke tido petang tu, mula-mula jadi pemalas, then jadi sewel. Alamak. Takde orang nak dah lepas tu. Huhuhu. Tapi memalam aku akan pastikan aku tido awal. Hehehe. 

Nak menaip je rase nye ni. Tapi nak cakap sal ape ye? 

**********

Aku baru je lepas bukak aku nye FB. Ade satu statement yang dikeluarkan oleh kawan aku, yang for sure aku rase dye dapat dari buku or lain-lain source


Haha. Aku just nak share je. Takde pe pun aku nak cakap. Ngeh ngeh. Aku nak layan cite SiJundai jap la pulak.

Bye


Nota kecik : Aku actually tengah kenyang sekarang ni. Mata lak ngantok. Setan tengah bergayut kat mata aku. Ish jangan tido. Hahaha. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...