Pages

Friday, June 17, 2011

Just a quick update

Hye. Sebenanye aku tengah takde keje skang ni. So just wanna make a quick update on my blog though I have no idea what to write on :)

Hum. Selalu aku tengok kat blg orang lain kan, mesti ade cite sal Mr or Mrs Special diorang. Sesekali terdetik jugak perasaan jeles kat hati aku ni. Tengok orang lain bahagia. hum~

Syuh syuh go away you silly feelings. Haha. Takpe. Doakan kawan-kawan aku yang tengah bahagia tu terus bahagia ngan pasangan masing-masing. Me? Lain kali lah. Luka lama maseh berdarah. Ecececece. Hehe. Biar la masa yang masa yang menentukan. 

Owh Maizatul. Saye rindu awak la. Hehe. Bile nak datang sini? Bawak la pakwe awak tu sekali.. lalala~ haha. Saye ade banyak cite nak cakap kat awak la Mai. :D 
Mai ni orang nye kecik je *ok macam la aku besa sangat* .. Mase dye kat Unimas dulu saku rase memang mcam kakak aku dah Mai ni sebab bilik slalu dye yang kemas, makan biase dye yang sediakan. Hehe. Thanks Mai :) Miss u much XOXO



Ni aku nak kenalkan, kawan satu skuad aku, satu fakulti, satu program jugak. Ni dye.. Tadaa~ 


haa. Yang pakai tudung kuning tu la kawan aku. Name dye Ayu. Orang Kelantan. Hehe. Ape nak cakap sal dye eyh? Nak cakap rindu kat dye je rasenye. n tak sabar nak rase kepsi dye janji kat aku ari tu. Ayu, saye tunggu taw :p 

Baik orang nye. Tak ley la nak puji lebih-lebih kan. Nanti ayu mengade. Hehe. Gurau je yu. :D Is this called quick update? Lame jugak aku type bende yang tak seberape ni. Huhu. 

Ok. itu saja. daa~ :)

2 comments:

r3vander said...

sye pun rindu kat k.ayu...^^

she_QueEn said...

saye lagi rindu! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...