Pages

Tuesday, June 14, 2011

Diyya Durrani - Happy Birthday

Hye kawan-kawan. Malam-malam macam ni tak taw nak watpe. Dari tadi tengok tv. Tengok cite Nora Elena, berita, then Ana Lulu.

Nora Elena


Ana Lulu

Cramp otot mata aku tengok tv lame sangat. Meh merapu je la kat blog nih. Haha

Ahad lepas, 12 Jun 2011, anak sepupu aku, Diyya Durrani, sambut birthday dye yang pertama. Comel budaknye.

Diyya Durrani
Mak budak ni cousin aku. Sebelah mak. Takde la cousin sangat kot sebab bapak dye abang angkat mak aku. Or shud I say, cousin angkat? Hoho. Ade eyh? Ntah laa..

Before majlis harijadi si Diyya ni, cam base laa. Mesti la buat preparation sikit kan. hehe. Majlis kecil-kecilan je. Tak besa pun. Cukup dengan doa selamat and makan-makan sikit. Hari Ahad tu kitorang buat la kek untuk birthday nih. Aku just tolong sikit-sikit je. hehe. Memang tak pakat dalam buat kek. Tapi kalau nak suroh aku wat kek cheese, tu boleh la kot.


Haa. Gamba kat atas tu la kek birthday Diyya. Home-made nye kek. Tulisan tu ade spoil sikit. Biase la, bukan chef yang topi tinggi tu yang wat. Yang topi tak tentu inci yang setelkan. Hehe. Tapi rase kek tu boleh tahan taw. Jangan main-main :)

Kek tu perasa coklat. Mak aku yang buat kek. Icing tu aku tolong bancuh je. Haha. Abang aku yang setelkan hiasan tu. 

Malam mase sambutan tu agak meriah. So unbelievable la. Sebab kalau tak silap cousin aku jemput sikit je. Relatives kitorang je. Tapi ntah camne ley ramai lak. Takpe la. rezki diorang kan. 

Diyya wat muke blur
Ok. Tu je update tok malam ni. 

Daa~ 





No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...