Pages

Wednesday, June 22, 2011

Blog Best.

Hye kawan-kawan. Dah solat da? Bagusla kalau da. kalu blom tu g solat cepat-cepat. Hehe

Ari ni best sikit la. Takde la best sangat. Aku sebenanye da jumpe da care nak hide shoutbox aku yang tak terhide-hide dari dulu tu. Macam-macam code da aku gune. Tak jalan pun~ Ngek la. 

Macam-macam usaha aku gune nak dapatkan code untuk hidden shoutbox tu. Google la, siap post kat entry ni lagi nak tanye. Hoho. kamboh owh? Haha. Tapi jumpe pun, aku tak customize pun image nye. Still cam base. Saba saba. Banyak mase lagi. 

Mase aku tengah online tadi la, aku nampak kawan aku si Nadia Rajami tu online jugak. Gune YM. Aku pun apa lagi. Cepat je tangan klik id dia. Nak tanye. Tak saba tak saba. Haha. Rupe-rupenye selama ni kawan aku gune tutorial dari Blog Empayar Bintang Tiga. Blog ni best la. Macam-macam tutorial ada. Tutorial nak custmize blog je eyh. Bukan tutorial lain.

image
Irani, Aku, Aslia, Nadia

Kebanyakan reference kat internet tu dalam English. Yang bagusnya Empayar Bintang Tiga ni, ditulis sepenuhnya dalam bahasa Melayu ye. So, tak jadi masalah bagi blogger yang kurang penguasaan dalam English tu :)

Oooo. Patut la blog kawan aku tu lawa je aku tengok.. Hehe :D

EMPAYAR BINTANG  TIGA

Mungkin ramai dah taw sal blog bagus ni. Tapi bagi sesape yang tak taw lagi, dah share kan. :D

Itu saja k. Daa~ :)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...